28 Nisan 2012 Cumartesi

Özledim Seni...

Ne çok severmişim, gidince anladım
Serseri gecelerde sana ağladım...

Gidince anlıyoruz sevdiklerimizin kıymetini çoğunlukla. Bazen de, onların değerini çook iyi bildiğimiz halde yitiriyoruz ansızın. Keşke hiç ayrılık olmasa... Bazı ayrılıklar var ki, tekrar kavuşmak imkansız sanki. Neyse ki, anılar kalıyor insanın yanına kar. Yaşanmışlıklar avutuyor... Bazen insanın diline bir keşke dolanıyor... Keşke...

Keşkelerin sonu gelmiyor...

3 yıl önce kaybettiğim, çook sevdiğim canım dostum Kamile'nin en sevdiği şarkıydı bu. Hiç inanamadım, diğer kaybettiğim sevdiklerime inanamadığım gibi. Üniversitede ne çok anı bıraktık seninle... Hiç sevemediğim çayı bile içtim senin ellerinden. Sen gerçekten özlediğim bir dostsun...

Rahmetle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder