7 Ağustos 2018 Salı

Ben Söngül Bay arkadaş arıyorum

ben songül kayseri den ev kızıyım. Hiç evlenmedim. 28 yaşındayım.
Sizlerle tanışmak istiyorum . siteye   tam olarak nerelisin nelerden hoşlanırsın biraz sohbet bir birimizi iyice tanımamıza yardımcı olacaktır


 

bayan arkadas sitesi, e evlilik, evlilik sitesi, dul bayan numaraları, kayseri bayan arkadas buldiye düşünüyorum sana fotoğraf göndericem eğer müsait olur isen bana mesaj bırak konuşalım ben her gece sitedeyim kız arkadaşımla beraber burada oluyoruz oda yalnız benim gibi biraz beraber dışarıya kaçamak yapmak istiyoruz güzel bir tatil ikimize iyi gelecek ama tek kız başımıza olmaz dimi bana dönüş yaparsan sevinirim...

1 yorum:

  1. Ciddiyseniz sizin ile tanışmaya hazırım , Yalnız yaşıyorum , ve Seni tanımak ve mutluluk için güzel bir dostluk başlatabiliriz ne derin ?
    Tanışmaya hazırım
    Whatbapp : 05052131012

    YanıtlaSil