30 Temmuz 2018 Pazartesi

Evlenmek İsteyen Suriyeli Bayanlar

Evlenmek İsteyen Suriyeli Bayanlar

Ben Zeren 26 Yasindayım Suriyeliyim İstanbulda yaşıyorum evlenmek istiyorum Türklerle. Evlenip Vatandaşlık almak istiyorum. Niyeti Ciddi olanlar yorum atsın dönüş yapacağim.

evlenmek isteyen suriyeli bayanlar, evlenmek suriyeli bayanlar, evlenmek istiyorum suriyeli bayanim, suriyeli bayan, suriyeli bayanlar

Malum ulkemızde her gecen gün suriyeli bayanların sayısı artmakta bu konuda bizlere suriyeli bayanlardan evlenmek istiyorum diye mesajlar geliyor. Bizlerde Elimizden geldiğince bu yayınları yayınlayarak bir nebze hem sizlere hemde onlara yardımcı oluyoruz. Herhangi bir şekilde para talep etmiyoruz iki taraftanda. Amacımız sizleri bir araya getirip tanışıp evlenmelerinize sebep olmak.

evlenmek isteyen suriyeli bayanlar, evlenmek suriyeli bayanlar, evlenmek istiyorum suriyeli bayanim, suriyeli bayan, suriyeli bayanlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder