22 Temmuz 2018 Pazar

Suriyeli Bayanım Evlenmek İstiyorum

Merhaba adım Saliha. İzmir de yaşıyorum. Suriyeliyim. Evlenip yuvamı kurmak istiyorum. Benimle tanışmak isterseniz yorum atın ben size dönecegim. ellhamdurulliyah muslumanim yalansız,dürüst,güvenilir ,sadakat nedir bilen bir lokmayı paylaşmasını şükür etmeyi ALLAH korkusu olan basit bir İnsanım işte.Taliplerimi bekliyorum.

dul bayan evlilik ilanları 2018,EVLEMEKİÇİNKIZİSTİYORUM,evlilik için erkek arayan kIzlar,erkeksız dayanamayan evlenmek isteyen kizlar,evlenmek isteyen bayanlar ilanları,evli erkele arkadasolmakistiyenbayan

,dul bayan evlilik ilanları 2018,EVLEMEKİÇİNKIZİSTİYORUM,evlilik için erkek arayan kIzlar,erkeksız dayanamayan evlenmek isteyen kizlar,evlenmek isteyen bayanlar ilanları,evli erkele arkadasolmakistiyenbayan

1 yorum:

  1. selam 36 yaşındayım Kayseri'de yaşıyorum niyetim ciddi bir yuva kurmak düşünürseniz tanışalım

    YanıtlaSil