10 Aralık 2018 Pazartesi

Adım Natalie sadece arkadaş olarak isterim

Adım Natalie sadece arkadaş olarak isterim

İstanbulda yaşıyorum Yunanistan vatandasıyım

yunanistan arkadaş siteleri var arıyorum, yunanistan arkadaş siteleri var arayanlar yunanistan arkadaş siteleri var arıyorum, yunanistan arkadaş siteleri var arayanlar

Yunanistanda dafni de  buyudum yetiştim. Türkiye de özel güvenlik şirketinde çalısıyorum. Yaşım 32

Gittiğin her yeri sev beni Ciddi düşünen baylar yazsınlar.

Bu web sitesi diğer Yunan bekâr ile bağlamak yardımcı olabilir. İnternet arkadaşlığı veya romantik ilişkiler için yeni insanlarla tanışmak için iyi ve kullanışlı bir yoludur. Yunan tanışma siteleri, yeni ilişkiler kurmak aşık ya da sadece arkadaş olmak isteyen insanlar hızlı arama bir etkilidir. O kadar ilginç ve takdire sanal macera

2 yorum:

  1. orhan bahçeci11 Aralık 2018 06:11

    ara arkadaş olalım 05317729233 yada çagrı atman yeterli

    YanıtlaSil