13 Aralık 2018 Perşembe

Yanlizliktan Sikildim

evlenmek, bayan arkadas, arkadas bul, bayan ara, wwwYalnızlıktan o denli sıkıldım ki artık evlenmek isterim! 3 yıl önce nişan attım artık özgürüm. Akrabalarım yurtdışında yaşıyor, ben Aydin'de yalnız yaşıyorum. Tanışmak istediğim partnerimin çocuğunun olup olmaması çok önemli değil. Karşımdaki kişi beni sevdikten sonra bana verdiği sevginin fazlasını kendisine vereceğim.


 

Ayrıca çocukları çok severim, umarım bigün banada allah çocuk nasip eder. Evlendikten sonrasında samimi olmak gerekirse aydin'de yaşamak isterim. Burada bir evim ve bir arabam var. Ailemde bana yurtdışından devamlı destek çıkıyor. Umarım kendimi en iyi şekilde ifade edebilmişimdir. İsmim Emel mesajlarınızı büyük bir heyecanla bekliyorum.



Adı vs Nick : Emel Şehir : aydin han

Telefon : Numarası Gizli...


Vücut Yapısı : Balık

Sigara : Hayir



Meslek : Ev Hanımı



Medeni Durum : Bekar



Gelir Düzeyi : Normal



Fizik : Esmer



Etnik Köken : Türk



Eğitim Durumu : Lise Mezunu



Boy : 173.cm



Alkol : Hayır

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder