21 Ocak 2019 Pazartesi

Ben Damla Deli Dolu Birini Arıyorum

Adı Damla
Cinsiyet Bayan
Yaş 29
Doğum tarihi 12.10.1987
Medeni hali Bekar
Eğitim durumu Üniversite
İşi Halkla ilişkiler

arkadaş, sevgili, partner, aşk sitesi, cöpçatan, arkadaş bulma, sevgili bulma, bayan arkadaş sevgili, bayan sevgili, erkek sevgili, ankara sevgili, istanbul sevgili, sevgiland, sevgili arkadaş, sevgili bayan, aşk sevgili, eski sevgili
Boy 174
Kilo 52
Yaşadığı ülke Türkiye
Yaşadığı Şehir Yalova
Tanıtımı Hayatı deli dolu yaşayan biriyim. Nerde gece orda gunduz diyenlerdenim. Aradığım kişide benim gibi deli dolu olması lazım hayata akmalıyız birlikte. Gelecek kaygısı olmamalı aradığım kişide. Herseyden önce saygılı nazik ve kibar olmalı benim sevdiğim. Hayata meraba derken bir ömür demeliyiz. öyle 1 2 günlük degil ömürlük olmalı.
Saç rengi Siyah
Göz rengi Yeşil
Bağımlılık Yok
Aradığı özellikler Aynı şehirde olanlar mesaj atabilirler. Mesaj atanlara profilini inceledikten sonra dönüş yapacagım.
Aradığı cinsiyet Erkek

arkadaş, sevgili, partner, aşk sitesi, cöpçatan, arkadaş bulma, sevgili bulma, bayan arkadaş
sevgili, bayan sevgili, erkek sevgili, ankara sevgili, istanbul sevgili, sevgiland, sevgili arkadaş, sevgili bayan, aşk sevgili, eski sevgili

2 yorum:

  1. Hanimlar burdan anlatmaya gerek yok arayin 05063243656 tanisalim

    YanıtlaSil
  2. selam nasılsınız
    ben 34 yaşında
    GIRESUN da yaşıyorum
    tanışmak istiyorsanız
    watsapp ‘tan yazışalım
    +905355468112

    YanıtlaSil