22 Ocak 2019 Salı

Evlenmek İstiyorum Ben Tugce

HAKKINDA merahbalar
KİŞİSEL & ÜYELİK BİLGİLERİ
Cinsiyet : Bayan
Yaşadığı Yer : İstanbul
Doğum Yılı : 1989
İlişki Durumu : Boşanmış
Öğrenim Durumu : Üniversite
Meslek : satış pazarlama

arkadaş,arkadaşlık,bayan arkadaş,erkek arkadaş,bul,arkadaş ara,gecelik,kadın arkadaş,sohbet,hemen arkadaş,kız arkadaş

KRİTERLERİ
Aradığı Cinsiyet :erkek
Arkadaşlık Türü :evlilik
Yaş Aralığı :25-45
Boy Aralığı :1,70 - 1,89
Yaşadığı Şehir :farketmez
Gelir Durumu : insan olsunda gerisi önemli değil
Medeni Hali : bekar - boşanmış
Sigara :Alkol : farketmez
Gece Hayatı : olmamalı
ARADIĞI KİŞİ HAKKINDA selamlar,
Güvenilir durust..tanışma amaçlı özelden arayabilirsiniz..

arkadaş,arkadaşlık,bayan arkadaş,erkek arkadaş,bul,arkadaş ara,gecelik,kadın arkadaş,sohbet,hemen arkadaş,kız arkadaş

3 yorum:

  1. Ben Nazım yaş 50 Eskişehir olgun bayanlarla tanışmak istiyorum

    YanıtlaSil
  2. Slm hanimlar burdan anlatmaya gerek yok arayin 05063243656 tanisalim

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben Erkan ciddiyseniz tanışalım yaş 35

    YanıtlaSil