24 Şubat 2019 Pazar

Ankara Ciddi Evlilik

Adı= Belgizar

Yaşı= 27

Memleket=Eskişehir

Yaşadıgı şehir= Ankara

Ankara Evlilik, arkadaşlık, evlilik ilanları, arkadaşlık ilanı, evlenmek istiyorum, arkadaş arıyorum, Avrupa evlilik,

MERHABA.💙 BEN 💜 ANKARA 💚 DAN 💞 Belgizar YAŞ 27 Guzzell Bakımlı bir bayanım SIRDAŞ ELİT KARAKTERLİ DÜZGÜN BİRİYİM GİZLİLİK GÜVEN İÇİNDE BeYefendi ARKADAŞ SeVGİLİ AŞK ARIYORUM Ciddi ve güvenilir olsun. ANKARA DAN Gercekten GÜVENE BİLECEĞİ BİRİNİ ARAYAN NE ARADIĞINI BİLEN MUTSUZ DÜRÜST BİR Bey EFENDİ DEN MESAJ BEKLİYORUM...

Evlilik, arkadaşlık, evlilik ilanları, arkadaşlık ilanı, evlenmek istiyorum, arkadaş arıyorum, Avrupa evlilik,

3 yorum:

  1. Merhaba sizinle tanışmak istiyorum

    YanıtlaSil
  2. selam nasılsınız
    ben 34 yaşında
    GIRESUN da yaşıyorum
    tanışmak istiyorsanız
    watsapp ‘tan yazışalım
    +905355468112

    YanıtlaSil