24 Şubat 2019 Pazar

Malatya Evlilik

Adı= Fidan

Yaşı= 22

Memleket=Konya

Yaşadıgı şehir= Malatya

Ankara Evlilik, arkadaşlık, evlilik ilanları, arkadaşlık ilanı, evlenmek istiyorum, arkadaş arıyorum, Avrupa evlilik,

Ankara Evlilik, arkadaşlık, evlilik ilanları, arkadaşlık ilanı, evlenmek istiyorum, arkadaş arıyorum, Avrupa evlilik,

Adım Fidan 22 yasındayım. Malatyada yaşıyorum seviyeli ve saygı içerisinde bir arkadaşlık için sevecen doğa tutkunu hoş ve samimi bir bayla tanışmak isterim durust guvenilir ileriye dönük evlilik icin arkadaş kurmak istyorum açıksözlü dürüst ve güvenilir bay arkadaş arıyorum

Ankara Evlilik, arkadaşlık, evlilik ilanları, arkadaşlık ilanı, evlenmek istiyorum, arkadaş arıyorum, Avrupa evlilik,

2 yorum:

  1. merhaba facem tc ali kocaefe ekle konuşalım bakarsın hersey güzel olur hm ? :)

    YanıtlaSil
  2. Mrb iyi günler bende oktay bankada güvenlik görevlisi yim eğer düşünürsen görüşe bilirmiyiz

    YanıtlaSil