24 Şubat 2019 Pazar

Gezecek Adam

Adı= Funda

Yaşı= 24

Memleket=Sivas

Yaşadıgı şehir= İstanbul

Evlilik, arkadaşlık, evlilik ilanları, arkadaşlık ilanı, evlenmek istiyorum, arkadaş arıyorum, Avrupa evlilik,

BEN İSTANBULDAN TATİL GÜNLERİ DOĞADA YÜRÜYÜŞ YAPACAK BAY ARKADAŞ ARIYORUM EVDE SIKILAN SOHBET EDECEK Bay ARKADAŞ ARACIMLA BURSA ULUDAĞ OLUR KARTEPE OLUR ABANT OLUR SADECE SOHBET KENDİNİ GÜVENEN Bay YAŞ ÖNEMLİ DEğİL 18 DEN 55 KADAR OLABİLİR KONUŞMASI DİNLENİR Bay YORUMA NOT BRAKIN TEL. Yazarım. NOT IRK DİNİ HİÇBİRŞEYİ BANA İLGİLENDİRMEZ Bay VE İNSAN OLSUN

Evlilik, arkadaşlık, evlilik ilanları, arkadaşlık ilanı, evlenmek istiyorum, arkadaş arıyorum, Avrupa evlilik,

3 yorum:

  1. selam nasılsınız
    ben 34 yaşında
    tanışmak istiyorsanız
    watsapp ‘tan yazışalım
    +905355468112

    YanıtlaSil
  2. Slm hanfendi bn Ali 05345718208 numardn ulaşın tanisalm

    YanıtlaSil
  3. SELAM MERHABA TANISABILIRMIYIZ https://www.facebook.com/sherseri.tekirdagle FACEBOOK ADRESIM SIZINLE TANISMAK ISTERIM UYGUNSA YAS 25 DURUST BIR BEYFENDIYIM UYARIM SIZE NE DERSENIZ OO

    YanıtlaSil