24 Şubat 2019 Pazar

Ciddi erkekler arıyorum evlenmek için

Adı= Eslem

Yaşı= 27

Memleket=Mersin

Yaşadıgı şehir= Adana

Evlilik, arkadaşlık, evlilik ilanları, arkadaşlık ilanı, evlenmek istiyorum, arkadaş arıyorum, Avrupa evlilik,

Ben Eslem Adanada Yasıyorum. Muhasebecıyım. Adana ve ilçeleri slm ne istedigini bilen hayatında degişiklik arayan eşinde aradıgını bulamayan dul hayatı yaşayan her yaştan ve kilodan reel tanışmak isteyen gizlilige önem veren baylar yaşım 34 gizlilik olmassa olmazımdır tanışıp karşılıklı güven ortamı oluştugunda beyefendilik duygusunu yaşamak beyefendi oldugunu hissetmek isteyen baylar mesaj atın tanışalım sanal takılanlar uzak dursun.

2 yorum:

  1. Merhaba eslem ben gaziantep den yazıyorum eğer mesafe sorun değilse seninle tanışmak istiyorum. Aradığın kriterler benimde de aradığımla aynı yaz bana

    YanıtlaSil
  2. Merhaba hanımefendi,ben Metin.Yaşım 50.Adana'da yaşıyorum.Doğada gezmeyi,okumayı,kafa dinlendiren mekanları severim.Ben de gizlilikten yanayım.Bir insanla olan sohbetim aramızda kalır.Ağız gevşekliğini sevmem.Farklı bir insanı tanımak,fikir edinmek güzel.Burada yazmakla olmaz.Ben de tanışıp sohbet etmek isterim.Yüzyüze konuşmak tabi ki iyi.Fikirlerimizi beyan ederiz.Netice olumlu olursa dostluğumuzu sürdürürüz.Birbirimizi beğenmezsek,fikirlerimiz uyuşmazsa o iş orada kalır.Sülük gibi yapışanları ben de sevmem.Beni uygun bulduysanız yanıt vermenizi umarım.Yoksa diyecek bir şey yok değil mi?Hoşça kalın,saygılar.

    YanıtlaSil