22 Şubat 2019 Cuma

Ben Selenay evlenecek eş arıyorum

Boy: 169 cm
Kilo: 56 kg
Vücut Yapısı:
Cevap Yok
Göz Rengi:
Diğer
Saç Rengi:
Siyah
Cinsel Eğilim:
Karşı cinse ilgi duyarım
Sigara:
Nadiren
Alkol:
İçmem
İlk Önce Neye Bakarsın?:
Hepsine
Cumartesi Gecesi?:
Arkadaşlarla Takılırım
Medeni Durumu:
Bekar
Kaç Çocuk?:
Cevap Yok
Kaç Çocuk İstersin?:
5 ve Fazlası
Eğitim:
Üniversite
Meslek:
Serbest Meslek
Gelir Düzeyi:
Gelirim Yok
Kim ile Yaşıyorsun?:
Yalnız
Sinirlenir misin?:
Nadiren
Hayattan Beklentin?:
Zenginlik

arkadaş, sevgili, kız arkadaş, erkek arkadaş, sohbet, sosyal ağ, evlilik, chat,kadın, erkek, sohbet, mesaj, ücretsiz, online, foto, hot, video, arkadaş bul, sevgili bul, arkadaşlık sitesi, ciddi ilişki, tanışma, buluşma

Ben Selenay 27 yaşındayım. Bursa da yaşıyorum. selamlar evlilik istiyorum benimle evlenecek erkekler benim gibi bir bayanla evlenmek isterlerse buyurun sizi bekliyorum. beni evinin hanımı yapacak sevecek koruyup kollayacak kimseye muhtac etmeyecek kişi ile evlenmek istiyorum erkek arkadaş arıyorum evlenecek erkek arıyorum talipleri mi bekliyorum.

arkadaş, sevgili, kız arkadaş, erkek arkadaş, sohbet, sosyal ağ, evlilik, chat,kadın, erkek, sohbet, mesaj, ücretsiz, online, foto, hot, video, arkadaş bul, sevgili bul, arkadaşlık sitesi, ciddi ilişki, tanışma, buluşma

2 yorum:

  1. selam nasılsınız
    ben 34 yaşında
    GIRESUN da yaşıyorum
    tanışmak istiyorsanız
    watsapp ‘tan yazışalım
    +905355468112

    YanıtlaSil