18 Şubat 2019 Pazartesi

Evlenmek İstiyorum Hataydan

Adı vs Nick : Özlem
Şehir : Hatay
Telefon : Numarası Gizli...
Medeni Durum : Dul
Etnik Köken : Türk
Boy : 172.cm
Vücut Yapısı : Atletik
Sigara : Evet
Alkol : Hayır
Gelir Düzeyi : Normal
Meslek : Özel Sektör
Eğitim Durumu : Lise Mezunu
Fizik : Esmer

Evlilik, arkadaşlık, evlilik ilanları, arkadaşlık ilanı, evlenmek istiyorum, arkadaş arıyorum, Avrupa evlilik, Almanya, Hollanda, Fransa, Belçika, Norveç, Danimarka, İsviçre, İsveç, Evlilik Siteleri

Merhaba 25 yasında esmer 172 boyunda 62 kg bir evlilik yapmış işine aileme bağlı herse ye rağmen hayata gülümseyen hiç bir kotu alışkanlıgı bulunmayan yalandan dolandan nefret eden biriyim yasıma gore olgun bır bayanım beni tanımak istiyenlerin Hatay ve çevresinden bayların mesajlarını bekliyorum

Evlilik, arkadaşlık, evlilik ilanları, arkadaşlık ilanı, evlenmek istiyorum, arkadaş arıyorum, Avrupa evlilik, Almanya, Hollanda, Fransa, Belçika, Norveç, Danimarka, İsviçre, İsveç, Evlilik Siteleri

3 yorum:

  1. Selam sizinle tanışmak isterim

    YanıtlaSil
  2. selam nasılsınız
    ben 34 yaşında
    GIRESUN da yaşıyorum
    tanışmak istiyorsanız
    watsapp 'tan yazışalım
    +905355468112

    YanıtlaSil
  3. Merhaba esmer ben gaziantep den yazıyorum eğer istersen beraber deneyim yapalım tanışalım.

    YanıtlaSil