22 Şubat 2019 Cuma

Yanlız Yaşıyorum

Boy:
170 cm
Kilo:
63 kg
Vücut Yapısı:
Normal
Göz Rengi:
Cevap Yok
Saç Rengi:
Sarışın
Cinsel Eğilim:
Karşı cinse ilgi duyarım
Sigara:
Kullanıyorum
Alkol:
Nadiren Arkadaşlarla
İlk Önce Neye Bakarsın?:
Gözler
Cumartesi Gecesi?:
Cevap Yok
Medeni Durumu:
Bekar
Kaç Çocuk?:
Cevap Yok
Kaç Çocuk İstersin?:
Cevap Yok
Eğitim:
Üniversite
Meslek:
Cevap Yok
Gelir Düzeyi:
Cevap Yok
Kim ile Yaşıyorsun?:
Ailemle
Sinirlenir misin?:
Bazen

 

Merhaba ismim Gul 36 yaşında bekarım samsunda yalnız yaşıyorum 1.60 boyunda 50 kiloda esmer başak burcuyum sıcak samimi içten sevecen biriyimdir kendini benim gibi yalnız ve mutsuz hisseden kalbi boş aşkı sevgiyi ve mutluluğu arayan bayların mesajlarını bekliyorum sevgiler

bayan arkadaş, bayan arkadaş arıyorum, bayan arkadaşlık, bayan arıyorum, dul bayan arkadaş, dul bayanlar, bekar bayan, bayan arkadaşlıklar

2 yorum:

  1. bekar kız arıyorum

    YanıtlaSil
  2. Merhaba adım orhan ankara da yasiyorum 23 yaşında atletik ve yakıştı bir erkeğim bekarım benim gibi eylenmeyi gezmeyi seven her şeyde beni mutlu edebilecek birisini arıyorum 30 55 yaş arası olur instagram: ululinarosman ekle gir beni

    YanıtlaSil