13 Şubat 2019 Çarşamba

Erkek Arkadas Arıyorum

Adı vs Nick : Çigdem
Şehir : Gaziantep / şahinbey
Telefon : Numarası Gizli...
Medeni Durum : Boşanmış
Etnik Köken : Türk
Boy : 163.cm
Vücut Yapısı : Balık Etli
Sigara : Evet
Alkol : Hayır
Gelir Düzeyi : Cevap Yok
Meslek : Serbest Meslek
Eğitim Durumu : İlkokul Mezunu
Fizik : Buğday

bayan,erkek,arkadaş,ilanları,bayan arayan erkekler,bayan arkadaş arıyorum,erkek arkadaş arıyorum

Merabalar ben Çigdem yaş 27 boy 1.63 kilo 42 Gaziantep de yaşıyorum benim bu sitede var olma sebebim çıkmadık candan umut kesilmez derler ya benimkide o hesap ben güzel ve tatlı dilli bir bay arkadas arıyorum sohbet etmek dertleşmek konuşmak tanımak arkadaş olmak istiyorum bana sevme ve sevilmek duygusunu heyecanını tatdiracak bayları bekliyorum hadi cümleten saygılar sevgiler sunuyorum

bayan,erkek,arkadaş,ilanları,bayan arayan erkekler,bayan arkadaş arıyorum,erkek arkadaş arıyorum

2 yorum:

  1. slm.ben kıbrıstan.tanısmak ıstıyorum sızınle.aslen istanbulluyum

    YanıtlaSil
  2. Merhaba çiğdem ben de gaziantep deyim tanışalım birbirimizi hoş ve güzel arkadaşlığa dostluğa kavuşturalım.

    YanıtlaSil